Wolne Forum Supremacy1914

Wolne Forum Supremacy1914

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

KONSTYTUCJA WOLNEGO FORUM SUPREMACY1914 PREAMBUŁA "My, wolni gracze Supremacy1914, szykanowani przez administrację za swe poglądy, niemalże uciszeni, będący jak tlące się ognisko - dziś zapalamy iskrę, która ma rozpalić płomień, płomień niosący zmiany i prawdę. To forum, jako iskra, a być może w przyszłości wielki ogień, będzie ostoją dla graczy niesprawiedliwie wykluczonych, a także dla wszystkich innych użytkowników, chcących zaznać większą swobodę wolności słowa." ROZDZIAŁ I "FORUM" art.1 Uprawnieni do korzystania z forum są wszyscy gracze Supremacy1914. art.2 Do aktywnego korzystania z forum wymagana jest rejestracja, dzięki której gracz otrzyma możliwość odpowiadania w tematach i pisania tematów. art.3 Forum jest otwarte na wszelaką krytykę,czy to administracji,moderacji,poczynań innych graczy bądź osób ze świata realnego. art.4 Na czacie obowiązują zbliżone zasady jak na forum,nakazuje się zachować kulturę a prawo egzekwują moderatorzy i trybuni.Jednakże na czacie występuję czasowy odstęp od zasad a dokładnie zakazu przeklinania w godzinach 0.00-6.00. ROZDZIAŁ II "USTALENIA DEMOKRATYCZNEJ FORMY FORUM" art.5 Funkcję nadzorczą forum pełnią: 1)administratorzy 2)moderatorzy (zaakceptowani przez administrację). 3)trybuni ludowi (---------------"-----------------------). Wymieniony grupy są uprawnione do egzekwowania postanowień Konstytucji a także porządkowania spraw forum.Grupa moderatorów i trybunów nie musi być powołana a ich obowiązki mogą wypełniać administratorzy. art.6 Liderom lub wyznaczonym przez nich zastępcom polskich TOP150 sojuszy automatycznie przysługuje prawo do objęcia funkcji moderatora forum. Aby z niej skorzystać dany lider musi zwerbować na forum minimum sześciu swoich graczy, na dowód aktywności swojego sojuszu. art.7 Pośród graczy niezrzeszonych czyli nie posiadających w grze sojuszu lub pochodzących z drużyny nie posiadającej przedstawicielstwa w gronie moderatorskim są wybierani dwaj "trybuni ludowi" jako przedstawiciele graczy.Trybuni są wybierani w ogólnym głosowaniu,głosować można na zgłoszonych wcześniej kandydatów, dwaj kandydaci którzy uzbierają najwięcej punktów wejdą w skład grona moderatorskiego. art.8 Kadencja moderatora i trybunów ludowych trwa 3 miesiące.W pierwszym przypadku po tym czasie lider sojuszu posiadającego minimum 6 graczy na forum wybiera moderatora,może sam objąć te stanowisko lub wybrać kogoś na nie ze swojego sojuszu,natomiast w przypadku trybunów dochodzi do kolejnych wyborów. ROZDZIAŁ III "PRAWA UŻYTKOWNIKÓW" art. 9 Wszyscy użytkownicy forum są równi, kara za określone przewinienie jest taka sama, niezależnie, czy zostało ono popełnione względem osoby funkcyjnej administracji,moderacji,trybuna/ów,bądź zwykłego użytkownika. art.10 Nie dopuszcza się zachowań: 1)nieetycznych 2)rasistowskich 3)propagujących reżimy,rządy totalitarne,ludobójstwa,holocausty (czyli ogólnie rządy uznane na świecie za zbrodnicze) 4)niemoralne 5)obrzydliwych i wulgarnych 6)trollowania w sposób niegrzeczny i niekulturalny 7)spamu tradycyjnego zdefiniowanego jako powtarzanie litery/cyfry/znaku/wyrazu w celu zaśmiecenia forum bądź czatu 8)powtarzania wklejenia linku wcześniej niż w odstępie 5 minut art.11 Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do 3 ostrzeżeń z konsekwencją że w przypadku nałożenia trzeciego zostaje nałożone wyciszenie.Wyjątkiem od zasady trzech ostrzeżeń jest gdy użytkownik: 1)zaśmiecił poważnie forum/czat do tego stopnia że uniemożliwił rozmowy bądź odczytywanie wiadomości w standardowej wersji wielkości forum/czatu. 2)obraził w sposób haniebny innego użytkownika posługując się określeniami marginalnymi i wulgarnymi. 3)wypisał wulgaryzmy kilka razy pod rząd. art.12 Wszelkie skargi na użytkowników,moderatorów bądź trybunów powinno się składać adekwatnie do moderatora lub trybuna i administratora. art.13 Każdy zarejestrowany i posiadający prawa użytkownicze użytkownik ma prawo pisać w działach ,zakładać ankiety,zadawać pytania,organizować gry i zabawy itd.( w odpowiednich działach na forum oprócz off-topica)na forum bądź czacie. ROZDZIAŁ IV "ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI FORUM" art.14 Nowe punkty bądź poprawki do Konstytucji Forum mogą wprowadzać administratorzy. art.15 Trybuni zostaną powołani gdy liczba członków forum wzrośnie do tego stopnia że będą potrzebni. art.16 Każdy członek administracji musi zostać jednogłośnie zaakceptowany przez administratorów. art.17 Administratorzy,moderatorzy i trybuni ludu mają prawo nadawać ostrzeżenia,karę w postaci 1h bądź 24 h blokady pisania,w przypadku dłuższych kar wymaga się ustalenia jej wraz z innymi moderatorami i dwoma trybunami,ustalenie grupy musi zostać zaakceptowane przez administratorów.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arka77.pun.pl www.h2o.pun.pl www.rpgavatar.pun.pl www.exilecreeps.pun.pl www.drakenmag.pun.pl